sexta-feira, 14 de maio de 2010

HILLSONG TRAINING-YOU DESERVE







1 YOU DESERVE

Intro: G# C# 2x

G#
What is this love

Given to us
C#
That saved my life

For selfless sacrifice
G#
Although we fail

The cross prevails
C#
Forgiveness stands

You take me back again

Fm Gm G#
You've shown me life

You’ve opened my eyes
D# C#
So I give you my praise
Fm
Yeah I give you my all
Gm G#
You've shown me life

You’ve opened my eyes
D#
To the truth that
A#
There’s no greater love

C#
Now in the darkness
G# Fm
God’s light shines
C# G# Fm
Christ forever glorified
C#
So come on come on
G#
Sing out to God
Fm D#
Now with all we’ve got
C# D#
We live for you our God

G#
Salvation’s strong, in Christ alone
C#
The savior king alone in the victory
G#
I step aside, Give You my life
C#
For You to move do what You want to do

G#
I can’t imagine a life without You without You
C#
‘Cause it’s all for You
A#
Yeah it’s all for You

God




O que é este amor dado a nós Que salvou minha vida pelo sacrifício próprio? Embora nós falhemos, O caminho prevalece Perdão permanece Tu me trouxeste de volta novamente Tu me mostraste vida Tu abriste meus olhos Então eu Te dou meu louvor Sim, eu Te dou meu tudo Tu me mostraste vida Tu abriste meus olhos Para a Verdade a qual amor maior não há Agora na escuridão a luz de Deus brilha Cristo pra sempre glorificado Então vamos, vamos cantar para Deus Agora com tudo que nós temos Nós vivemos por Ti, nosso Deus Força da Salvação, somente em Cristo O único Rei Salvador em vitória Eu ando ao lado, Te dou minha vida Para que Tu movas fazer o que Tu queres fazer Eu não posso imaginar a vida sem Ti, sem Ti Porque é tudo por Ti Sim, é tudo por Ti Deus

Nenhum comentário:

Postar um comentário